. Obre en una nova finestra.Logo gencat
Menú
  • Imatge usuariInicia sesión. Obre en una nova finestra.
  • Imatge menúContacto
  • Menú idioma Idioma: esfletxa cap avallfletxa cap avall
    • Català
    • English
Cercador

Documentació de Seguretat Pública (repositori del Departament d'Interior i Seguretat Pública)

  • Principal
  • Información sobre el repositorio
. Obre en una nova finestra.Logotip de la Generalitat

|Documentació de Seguretat Pública (repositori del Departament d'Interior i Seguretat Pública)

Imatge capçalera
  • Principal 
  • Institut de Seguretat Pública de Catalunya - ISPC 
  • ISPC - Centre Universitari 
  • Estudis, informes i estadístiques 
  • Ver ítem 

Ver ítem 

  • Compartir en Twitter
  • Compartir en Facebook
  • Compartir en Telegram
  • Compartir en WhatsApp
  • Imprimir
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Introducción de la docencia por proyectos en el Grado en Seguridad de la Universitat de Barcelona – Mención Seguridad Internacional: valoración de los resultados del Proyecto 2018PID-UB/025 tras cinco años de su implementación (2022)


 


URI https://hdl.handle.net/20.500.14007/1650
Otros títulos
Informe final del Proyecto 2018PID-UB/025
Tipo de documento
Informe
Versión del documento
Versión publicada
Resum
El desplegament d'assignatures optatives en el Grau de Seguretat va constituir una oportunitat per a explorar metodologies docents orientades a l'aprenentatge actiu. En dues assignatures optatives de quart curs, vinculades a l'esment Seguretat Internacional, es va introduir l'aprenentatge per projectes per a potenciar l'aprenentatge autònom i, alhora, aproximar el treball de l'alumnat a la pràctica internacional. El disseny metodològic combina treball de recerca individual i en grup, aplicat a casos reals, i es dona molt pes al feedback formatiu. Si bé la proposta inicialment plantejada ha estat objecte d'alguns ajustos orientats a millorar-la al llarg dels cinc anys d'implementació, els resultats d'aprenentatge han estat des d'un primer moment molt positius, igual que la valoració tant de l'alumnat –malgrat mostrar algunes reticències de partida davant la nova metodologia– com del professorat. Aquest document ha estat elaborat pel Grup d’Innovació Docent Consolidat Àrea de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals (GINDOC-UB/004) Departament Dret Penal i Criminologia, i Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals (Secció de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals). Facultat de Dret Universitat de Barcelona
Nota
Reproducció del document publicat a: http://hdl.handle.net/2445/187832
Citación recomendada
Alija Fernández, Rosa Ana; Fernández Pons, Xavier; Bonet Pérez, Jordi. Introducción de la docencia por proyectos en el Grado en Seguridad de la Universitat de Barcelona–Mención Seguridad Internacional: valoración de los resultados del Proyecto 2018PID-UB/025 tras cinco años de su implementación. Barcelona: Universitat de Barcelona, 2022. 9 p.
Autor/a
Alija Fernández, Rosa Ana
Fernández Pons, Xavier
Bonet Pérez, Jordi
Lengua
Castellano
Publicado por
Universitat de Barcelona. Facultat de Dret
Fecha de publicación
2022
Extensión
9 p.
Materias (LEMAC)
Ensenyament--Innovacions
Mètode de projectes
Educació--Avaluació
Universitat de Barcelona. Facultat de Dret--Títols acadèmics
Mostrar el registro completo del ítem

Documentos para descargar

Thumbnail

mencion_seguridad_internacional_2022.pdf

342.2Kb

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

  • Estudis, informes i estadístiques [111]

Derechos

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/

© Els autors/es

Ítems relacionados

Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.

  • Thumbnail

    Notificación de la resolución de verificación del consejo de universidades del plan de estudios conducente al título oficial de "Graduado/Graduada en Seguridad por la Universidad de Barcelona (2014) 

    Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (2014-07)
    Resolució de verificació del Consell d'Universitats del pla d'estudis per a l'obtenció del títol oficial de "Graduat/Graduada en Seguretat" per la Universitat de Barcelona.
  • Thumbnail

    La intervención policial en los conflictos de convivencia. ¿Qué esperar? ¿Qué exigir? Reflexiones a propósito del caso de la participación de la policía en la “Mesa de civismo y seguridad” de Rubí (Barcelona, España) (2014) 

    Requena Hidalgo, Jesús (Scripta Nova REVISTA ELECTRÓNICA DE GEOGRAFÍA Y CIENCIAS SOCIALES Universidad de Barcelona. Vol. XVIII, núm. 493 (32), 1 de noviembre de 2014 [Nueva serie de GeoCrítica. Cuadernos Críticos de Geografía Humana], 2014-11-01)
    L'activitat policial de proximitat és el resultat d'una revisió geogràfica del model tradicional de la funció policial i de l'exercici de la professió que consisteix, bàsicament, en l'adaptació ...
  • Thumbnail

    Conveni d'adscripció i col·laboració entre la Universitat de Barcelona i l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya (2022) 

    Institut de Seguretat Pública de Catalunya; Universitat de Barcelona (Universitat de Barcelona, 2022-09-19)
    Conveni regulador de les condicions de l’adscripció de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya a la Universitat de Barcelona.

Visualiza

Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor autor/a y colaborador/aPor títuloPor tipo de documentoPor materia/palabra clavePor fecha de publicaciónEsta colecciónPor autor/a y colaborador/aPor títuloPor tipo de documentoPor materia/palabra clavePor fecha de publicación

Mi cuenta

AccederRegistro

Estadísticas

Sigue las redes sociales del Departamento de Interior y Seguridad Pública

  • Icona de Twitter
  • Icona de Facebook
  • Icona d'Instagram
  • Icona de Youtube
Logo generalitat
  • Aviso legal
  • Accesibilidad
  • Política de cookies
  • Mapa web