. Obre en una nova finestra.Logo gencat
Menú
  • Imatge usuariInicia sessió. Obre en una nova finestra.
  • Imatge menúContacte
  • Menú idioma Idioma: cafletxa cap avallfletxa cap avall
    • Castellano
    • English
Cercador

Documentació de Seguretat Pública (repositori del Departament d'Interior i Seguretat Pública)

  • Inici
  • Informació sobre el repositori
. Obre en una nova finestra.Logotip de la Generalitat

|Documentació de Seguretat Pública (repositori del Departament d'Interior i Seguretat Pública)

Imatge capçalera
  • Inici 
  • Institut de Seguretat Pública de Catalunya - ISPC 
  • ISPC - Centre Universitari 
  • Estudis, informes i estadístiques 
  • Visualitza l'element 

Visualitza l'element 

  • Comparteix a Twitter
  • Comparteix a Facebook
  • Comparteix a Telegram
  • Comparteix a WhatsApp
  • Imprimeix
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Introducción de la docencia por proyectos en el Grado en Seguridad de la Universitat de Barcelona – Mención Seguridad Internacional: valoración de los resultados del Proyecto 2018PID-UB/025 tras cinco años de su implementación (2022)


 


URI https://hdl.handle.net/20.500.14007/1650
Altres títols
Informe final del Proyecto 2018PID-UB/025
Tipus de document
Informe
Versió del document
Versió publicada
Resum
El desplegament d'assignatures optatives en el Grau de Seguretat va constituir una oportunitat per a explorar metodologies docents orientades a l'aprenentatge actiu. En dues assignatures optatives de quart curs, vinculades a l'esment Seguretat Internacional, es va introduir l'aprenentatge per projectes per a potenciar l'aprenentatge autònom i, alhora, aproximar el treball de l'alumnat a la pràctica internacional. El disseny metodològic combina treball de recerca individual i en grup, aplicat a casos reals, i es dona molt pes al feedback formatiu. Si bé la proposta inicialment plantejada ha estat objecte d'alguns ajustos orientats a millorar-la al llarg dels cinc anys d'implementació, els resultats d'aprenentatge han estat des d'un primer moment molt positius, igual que la valoració tant de l'alumnat –malgrat mostrar algunes reticències de partida davant la nova metodologia– com del professorat. Aquest document ha estat elaborat pel Grup d’Innovació Docent Consolidat Àrea de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals (GINDOC-UB/004) Departament Dret Penal i Criminologia, i Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals (Secció de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals). Facultat de Dret Universitat de Barcelona
Nota
Reproducció del document publicat a: http://hdl.handle.net/2445/187832
Citació recomanada
Alija Fernández, Rosa Ana; Fernández Pons, Xavier; Bonet Pérez, Jordi. Introducción de la docencia por proyectos en el Grado en Seguridad de la Universitat de Barcelona–Mención Seguridad Internacional: valoración de los resultados del Proyecto 2018PID-UB/025 tras cinco años de su implementación. Barcelona: Universitat de Barcelona, 2022. 9 p.
Autor/a
Alija Fernández, Rosa Ana
Fernández Pons, Xavier
Bonet Pérez, Jordi
Llengua
Castellà
Publicat per
Universitat de Barcelona. Facultat de Dret
Data de publicació
2022
Extensió
9 p.
Matèries (LEMAC)
Ensenyament--Innovacions
Mètode de projectes
Educació--Avaluació
Universitat de Barcelona. Facultat de Dret--Títols acadèmics
Mostra el registre complet de l'element

Documents per descarregar

Thumbnail

mencion_seguridad_internacional_2022.pdf

342.2Kb

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

  • Estudis, informes i estadístiques [111]

Drets

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/

© Els autors/es

Ítems relacionats

Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.

  • Miniatura

    Notificación de la resolución de verificación del consejo de universidades del plan de estudios conducente al título oficial de "Graduado/Graduada en Seguridad por la Universidad de Barcelona (2014) 

    Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (2014-07)
    Resolució de verificació del Consell d'Universitats del pla d'estudis per a l'obtenció del títol oficial de "Graduat/Graduada en Seguretat" per la Universitat de Barcelona.
  • Miniatura

    La intervención policial en los conflictos de convivencia. ¿Qué esperar? ¿Qué exigir? Reflexiones a propósito del caso de la participación de la policía en la “Mesa de civismo y seguridad” de Rubí (Barcelona, España) (2014) 

    Requena Hidalgo, Jesús (Scripta Nova REVISTA ELECTRÓNICA DE GEOGRAFÍA Y CIENCIAS SOCIALES Universidad de Barcelona. Vol. XVIII, núm. 493 (32), 1 de noviembre de 2014 [Nueva serie de GeoCrítica. Cuadernos Críticos de Geografía Humana], 2014-11-01)
    L'activitat policial de proximitat és el resultat d'una revisió geogràfica del model tradicional de la funció policial i de l'exercici de la professió que consisteix, bàsicament, en l'adaptació ...
  • Miniatura

    Conveni d'adscripció i col·laboració entre la Universitat de Barcelona i l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya (2022) 

    Institut de Seguretat Pública de Catalunya; Universitat de Barcelona (Universitat de Barcelona, 2022-09-19)
    Conveni regulador de les condicions de l’adscripció de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya a la Universitat de Barcelona.

Visualitza

Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer autor/a i col·laborador/aPer títolPer tipus de documentPer matèria/paraula clauPer data de publicacióAquesta col·leccióPer autor/a i col·laborador/aPer títolPer tipus de documentPer matèria/paraula clauPer data de publicació

El meu compte

EntraRegistre

Estadístiques

Segueix les xarxes socials del Departament d'Interior i Seguretat Pública

  • Icona de Twitter
  • Icona de Facebook
  • Icona d'Instagram
  • Icona de Youtube
Logo generalitat
  • Avís legal
  • Accessibilitat
  • Política de galetes
  • Mapa web