Mostra el registre parcial de l'element
Introducción de la docencia por proyectos en el Grado en Seguridad de la Universitat de Barcelona – Mención Seguridad Internacional: valoración de los resultados del Proyecto 2018PID-UB/025 tras cinco años de su implementación (2022)
| dc.contributor.author | Alija Fernández, Rosa Ana | |
| dc.contributor.author | Fernández Pons, Xavier | |
| dc.contributor.author | Bonet Pérez, Jordi | |
| dc.date.accessioned | 2024-04-15T11:50:24Z | |
| dc.date.available | 2024-04-15T11:50:24Z | |
| dc.date.issued | 2022 | |
| dc.identifier.citation | Alija Fernández, Rosa Ana; Fernández Pons, Xavier; Bonet Pérez, Jordi. Introducción de la docencia por proyectos en el Grado en Seguridad de la Universitat de Barcelona–Mención Seguridad Internacional: valoración de los resultados del Proyecto 2018PID-UB/025 tras cinco años de su implementación. Barcelona: Universitat de Barcelona, 2022. 9 p. | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14007/1650 | |
| dc.description | Reproducció del document publicat a: http://hdl.handle.net/2445/187832 | cat |
| dc.description.abstract | El desplegament d'assignatures optatives en el Grau de Seguretat va constituir una oportunitat per a explorar metodologies docents orientades a l'aprenentatge actiu. En dues assignatures optatives de quart curs, vinculades a l'esment Seguretat Internacional, es va introduir l'aprenentatge per projectes per a potenciar l'aprenentatge autònom i, alhora, aproximar el treball de l'alumnat a la pràctica internacional. El disseny metodològic combina treball de recerca individual i en grup, aplicat a casos reals, i es dona molt pes al feedback formatiu. Si bé la proposta inicialment plantejada ha estat objecte d'alguns ajustos orientats a millorar-la al llarg dels cinc anys d'implementació, els resultats d'aprenentatge han estat des d'un primer moment molt positius, igual que la valoració tant de l'alumnat –malgrat mostrar algunes reticències de partida davant la nova metodologia– com del professorat. Aquest document ha estat elaborat pel Grup d’Innovació Docent Consolidat Àrea de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals (GINDOC-UB/004) Departament Dret Penal i Criminologia, i Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals (Secció de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals). Facultat de Dret Universitat de Barcelona | cat |
| dc.format.extent | 9 p. | |
| dc.language.iso | spa | cat |
| dc.publisher | Universitat de Barcelona. Facultat de Dret | cat |
| dc.rights | L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | |
| dc.rights | © Els autors/es | |
| dc.source | RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) | |
| dc.title | Introducción de la docencia por proyectos en el Grado en Seguridad de la Universitat de Barcelona – Mención Seguridad Internacional: valoración de los resultados del Proyecto 2018PID-UB/025 tras cinco años de su implementación (2022) | |
| dc.title.alternative | Informe final del Proyecto 2018PID-UB/025 | cat |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/report | cat |
| dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.embargo.terms | cap | cat |
| dc.description.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
| dc.subject.lemac | Ensenyament--Innovacions | |
| dc.subject.lemac | Mètode de projectes | |
| dc.subject.lemac | Educació--Avaluació | |
| dc.subject.lemac | Universitat de Barcelona. Facultat de Dret--Títols acadèmics |




