Política de continuïtat de negoci i qualitat (2024) [Infografia]
Tipo de documento
Otros
Versión del documento
Versión publicada
Resum
Infografia institucional que resumeix els principis d’actuació del servei d’emergències 112 de Catalunya en matèria de continuïtat de negoci i qualitat del servei. Es recullen compromisos com l’accessibilitat universal, l’eficiència operativa, el compliment de requisits normatius, la protecció del personal, la formació, la participació ciutadana i la col·laboració amb altres entitats.Citación recomendada
Centre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgència 112 Catalunya. Política de continuïtat de negoci i qualitat. Barcelona: Departament d'Interior i Seguretat Pública, 2024. 1 p.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Interior i Seguretat Pública
Fecha de publicación
2024Extensión
1 p.
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Material de difusió [12]
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Quan has de trucar al 112? (2022) [Infografia]
Centre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgència 112 Catalunya (2022)Infografia amb consells per a la ciutadania sobre quan és necessari trucar al telèfon d'emergències 112. -
Campanya: 112 i Agents Rurals (2023)
Centre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgència 112 Catalunya; Agents Rurals (2023)Vídeo sobre la tasca conjunta del telèfon d'emergències 112 i els Agents Rurals. -
Campanya: 112 i Protecció civil (2023)
Centre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgència 112 Catalunya; Protecció Civil (2023)Vídeo sobre la tasca conjunta del telèfon d'emergències 112 i Protecció civil.





