Show simple item record

dc.contributor.authorCentre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgència 112 Catalunya
dc.date.accessioned2025-07-07T12:04:22Z
dc.date.available2025-07-07T12:04:22Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationCentre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgència 112 Catalunya. Política de continuïtat de negoci i qualitat. Barcelona: Departament d'Interior i Seguretat Pública, 2024. 1 p.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14007/4351
dc.description.abstractInfografia institucional que resumeix els principis d’actuació del servei d’emergències 112 de Catalunya en matèria de continuïtat de negoci i qualitat del servei. Es recullen compromisos com l’accessibilitat universal, l’eficiència operativa, el compliment de requisits normatius, la protecció del personal, la formació, la participació ciutadana i la col·laboració amb altres entitats.ca
dc.format.extent1 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Interior i Seguretat Públicaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherCAT112
dc.titlePolítica de continuïtat de negoci i qualitat (2024) [Infografia]ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.subject.lemacGestió d'emergències (Catalunya)ca
dc.subject.lemacCentrals telefòniquesca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/