Política de continuïtat de negoci i qualitat (2024) [Infografia]
Tipus de document
Altres
Versió del document
Versió publicada
Resum
Infografia institucional que resumeix els principis d’actuació del servei d’emergències 112 de Catalunya en matèria de continuïtat de negoci i qualitat del servei. Es recullen compromisos com l’accessibilitat universal, l’eficiència operativa, el compliment de requisits normatius, la protecció del personal, la formació, la participació ciutadana i la col·laboració amb altres entitats.Citació recomanada
Centre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgència 112 Catalunya. Política de continuïtat de negoci i qualitat. Barcelona: Departament d'Interior i Seguretat Pública, 2024. 1 p.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Interior i Seguretat Pública
Data de publicació
2024Extensió
1 p.
Matèries (LEMAC)
Paraules clau
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Material de difusió [12]
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Quan has de trucar al 112? (2022) [Infografia]
Centre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgència 112 Catalunya (2022)Infografia amb consells per a la ciutadania sobre quan és necessari trucar al telèfon d'emergències 112. -
Campanya: 112 i Agents Rurals (2023)
Centre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgència 112 Catalunya; Agents Rurals (2023)Vídeo sobre la tasca conjunta del telèfon d'emergències 112 i els Agents Rurals. -
Campanya: 112 i Protecció civil (2023)
Centre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgència 112 Catalunya; Protecció Civil (2023)Vídeo sobre la tasca conjunta del telèfon d'emergències 112 i Protecció civil.





