Restricció de pesants a la N-II Nord (2015)
Tipo de documento
Informe
Versión del documento
Versión publicada
Resum
L’efecte de la mobilitat és de decreixement, és per això que des del 2007 fins al 2014 el decreixement que mostren els accidents és degut, principalment, a la baixada de la mobillitat confosa amb la evolució del desdoblament de la NII des de Maçanet a Girona. Cal remarcar que ambdós efectes es mantenen aproximadament constants els anys 2011 i 2012 per tant s’agafaran aquest dos anys com a referència.Citación recomendada
Llatge Hierro, Òscar. Restricció de pesants a la N-II Nord. Barcelona: Servei Català de Trànsit, 2015. 10 p.
Autor/a
Lengua
Catalán
Cobertura geográfica
Catalunya
Publicado por
Servei Català de Trànsit
Fecha de publicación
2015-02-16Extensión
10 p.
Materias (LEMAC)
Palabras clave
Documentos para descargar
restriccio_pesants_NII Nord.pdf
3.897Mb
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Restricció de pesants a les vies N340 i N240 (2015)
Llatje Hierro, Òscar (2015-04-21)En aquest informe s'analitzen les mesures de restricció a la circulació per la N-240 i N-340 per als vehicles o conjunts de vehicles pesants destinats al transport de mercaderies amb una MMA o MMC, ... -
Avaluació de la Restricció de pesants a la N2 (2016)
Llatje Hierro, Òscar (2016-04-25)S’avalua l’evolució de l’accidentalitat (greu i lleu) al tram de la N2 que va entre el PK 692.05 a Vidreres i el PK 773.5 a la Jonquera. En aquest tram a partir del 19 d’abril del 2013 s’hi aplica una ... -
Recomanacions tècniques per l'auxili en carretera (2015)
Grup Tècnic Auxili Carretera (2015)Les activitats dirigides a l’auxili o assistència en carretera s’han de fer, llevat de causes justificades de força major o emergència, per persones físiques o jurídiques amb la capacitat i els medis ...





