Restricció de pesants a la N-II Nord (2015)
Document Type
Report
Document version
Published version
Abstract
L’efecte de la mobilitat és de decreixement, és per això que des del 2007 fins al 2014 el decreixement que mostren els accidents és degut, principalment, a la baixada de la mobillitat confosa amb la evolució del desdoblament de la NII des de Maçanet a Girona. Cal remarcar que ambdós efectes es mantenen aproximadament constants els anys 2011 i 2012 per tant s’agafaran aquest dos anys com a referència.
Citation
Llatge Hierro, Òscar. Restricció de pesants a la N-II Nord. Barcelona: Servei Català de Trànsit, 2015. 10 p.
Author
Language
Catalan
Spatial Coverage
Catalunya
Publisher
Servei Català de Trànsit
Publication date
2015-02-16Extension
10 p.
Subject (LEMAC)
Keywords
Documents to download
restriccio_pesants_NII Nord.pdf
3.897Mb
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Restricció de pesants a les vies N340 i N240 (2015)
Llatje Hierro, Òscar (2015-04-21)En aquest informe s'analitzen les mesures de restricció a la circulació per la N-240 i N-340 per als vehicles o conjunts de vehicles pesants destinats al transport de mercaderies amb una MMA o MMC, ... -
Avaluació de la Restricció de pesants a la N2 (2016)
Llatje Hierro, Òscar (2016-04-25)S’avalua l’evolució de l’accidentalitat (greu i lleu) al tram de la N2 que va entre el PK 692.05 a Vidreres i el PK 773.5 a la Jonquera. En aquest tram a partir del 19 d’abril del 2013 s’hi aplica una ... -
Recomanacions tècniques per l'auxili en carretera (2015)
Grup Tècnic Auxili Carretera (2015)Les activitats dirigides a l’auxili o assistència en carretera s’han de fer, llevat de causes justificades de força major o emergència, per persones físiques o jurídiques amb la capacitat i els medis ...