Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorLlatje Hierro, Òscar
dc.coverage.spatialCatalunyaca
dc.date.accessioned2025-03-31T10:52:34Z
dc.date.available2025-03-31T10:52:34Z
dc.date.issued2015-02-16
dc.identifier.citationLlatge Hierro, Òscar. Restricció de pesants a la N-II Nord. Barcelona: Servei Català de Trànsit, 2015. 10 p.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14007/3125
dc.description.abstractL’efecte de la mobilitat és de decreixement, és per això que des del 2007 fins al 2014 el decreixement que mostren els accidents és degut, principalment, a la baixada de la mobillitat confosa amb la evolució del desdoblament de la NII des de Maçanet a Girona. Cal remarcar que ambdós efectes es mantenen aproximadament constants els anys 2011 i 2012 per tant s’agafaran aquest dos anys com a referència.ca
dc.format.extent10 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherServei Català de Trànsitca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherMobilitat seguraca
dc.titleRestricció de pesants a la N-II Nord (2015)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.subject.lemacCirculació--Accidentsca
dc.subject.lemacVehicles pesantsca


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/