Restricció de pesants a la N-II Nord (2015)
Tipus de document
Informe
Versió del document
Versió publicada
L’efecte de la mobilitat és de decreixement, és per això que des del 2007 fins al 2014 el decreixement que mostren els accidents és degut, principalment, a la baixada de la mobillitat confosa amb la evolució del desdoblament de la NII des de Maçanet a Girona. Cal remarcar que ambdós efectes es mantenen aproximadament constants els anys 2011 i 2012 per tant s’agafaran aquest dos anys com a referència.
Citació
Llatge Hierro, Òscar. Restricció de pesants a la N-II Nord. Barcelona: Servei Català de Trànsit, 2015. 10 p.
Autor/a
Llengua
Català
Cobertura geogràfica
Catalunya
Publicat per
Servei Català de Trànsit
Data de publicació
2015-02-16Extensió
10 p.
Matèries (LEMAC)
Paraules clau
Documents per descarregar
restriccio_pesants_NII Nord.pdf
3.897Mb
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Restricció de pesants a les vies N340 i N240 (2015)
Llatje Hierro, Òscar (2015-04-21)En aquest informe s'analitzen les mesures de restricció a la circulació per la N-240 i N-340 per als vehicles o conjunts de vehicles pesants destinats al transport de mercaderies amb una MMA o MMC, ... -
Avaluació de la Restricció de pesants a la N2 (2016)
Llatje Hierro, Òscar (2016-04-25)S’avalua l’evolució de l’accidentalitat (greu i lleu) al tram de la N2 que va entre el PK 692.05 a Vidreres i el PK 773.5 a la Jonquera. En aquest tram a partir del 19 d’abril del 2013 s’hi aplica una ... -
Recomanacions tècniques per l'auxili en carretera (2015)
Grup Tècnic Auxili Carretera (2015)Les activitats dirigides a l’auxili o assistència en carretera s’han de fer, llevat de causes justificades de força major o emergència, per persones físiques o jurídiques amb la capacitat i els medis ...