Introducció del monogràfic la percepció de la inseguretat i els mitjans de comunicació (2008)


Alternative title
Introducción del monográfico la percepción de la inseguridad y los medios de comunicación
Document Type
Article
Document version
Published version
Citation
González Zorrilla, Carlos. "Introducció del monogràfic la percepció de la inseguretat i els mitjans de comunicació". En: Revista Catalana de Seguretat Pública, 2008, Núm. 18, p. 11-14.
Author
Language
Spanish
Catalan
Publication date
2008-04Extension
2 fitxers
Is part of
Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 18
Subject (LEMAC)
Link to the related item
Documents to download
1.037Mb
58.05Kb
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Presentació del monogràfic la percepció de la inseguretat i els mitjans de comunicació (2008)
Saura, Joan (Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 18, 2008-04) -
Mitjans de comunicació i la percepció d'inseguretat (2008)
Quesada Pérez, Montserrat (Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 18, 2008-04) -
Jornades la percepció de la inseguretat i els mitjans de comunicació de massa (mass media) (2007)
Saura Laporta, Joan; González Zorrilla, Carlos; Greer, Chris; Juan, Jordi; Marqueta, Rosa; Nadal Farreras, Rafael; Vidal-Folch, Xavier; Quesada Pérez, Montse; Wenger, Wolfgang; Silverman, Eli; Hamon, Patrick; de Gennaro, Andrea; Garriga Reig, Marc; Vallès, Lola; García Arán, Mercedes; Dittmann, Jörg; Guillén Lasierra, Francesc; Jiménez Villarejo, Carlos; Alsius Claveera, Salvador; Sitjà Poch, Xavier; Jorba Castellví, Rafael; Ramoneda Molins, Josep; Castellví del Peral, Manel; Padilla Valera, Lara; Quílez Lázaro, Carles; Sánchez Picanyol, Jordi; Mir Bagó, Josep; Delort Menal, Joan; Rius Baró, Josep Carles; Gondra i Bustinza, Josu; Martí Gómez, José (2007-11)Aquestes jornades tenen com a objectiu analitzar en quina mesura els mitjans de comunicació, mitjançant la seva capacitat de difusió, poden influir en la percepció de la ciutadania sobre aspectes ...