Introducció del monogràfic la percepció de la inseguretat i els mitjans de comunicació (2008)


Altres títols
Introducción del monográfico la percepción de la inseguridad y los medios de comunicación
Tipus de document
Article
Versió del document
Versió publicada
Citació
González Zorrilla, Carlos. "Introducció del monogràfic la percepció de la inseguretat i els mitjans de comunicació". En: Revista Catalana de Seguretat Pública, 2008, Núm. 18, p. 11-14.
Autor/a
Llengua
Castellà
Català
Data de publicació
2008-04Extensió
2 fitxers
Publicat a
Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 18
Matèries (LEMAC)
Enllaç al document relacionat
Documents per descarregar
1.037Mb
58.05Kb
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Presentació del monogràfic la percepció de la inseguretat i els mitjans de comunicació (2008)
Saura, Joan (Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 18, 2008-04) -
Mitjans de comunicació i la percepció d'inseguretat (2008)
Quesada Pérez, Montserrat (Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 18, 2008-04) -
Jornades la percepció de la inseguretat i els mitjans de comunicació de massa (mass media) (2007)
Saura Laporta, Joan; González Zorrilla, Carlos; Greer, Chris; Juan, Jordi; Marqueta, Rosa; Nadal Farreras, Rafael; Vidal-Folch, Xavier; Quesada Pérez, Montse; Wenger, Wolfgang; Silverman, Eli; Hamon, Patrick; de Gennaro, Andrea; Garriga Reig, Marc; Vallès, Lola; García Arán, Mercedes; Dittmann, Jörg; Guillén Lasierra, Francesc; Jiménez Villarejo, Carlos; Alsius Claveera, Salvador; Sitjà Poch, Xavier; Jorba Castellví, Rafael; Ramoneda Molins, Josep; Castellví del Peral, Manel; Padilla Valera, Lara; Quílez Lázaro, Carles; Sánchez Picanyol, Jordi; Mir Bagó, Josep; Delort Menal, Joan; Rius Baró, Josep Carles; Gondra i Bustinza, Josu; Martí Gómez, José (2007-11)Aquestes jornades tenen com a objectiu analitzar en quina mesura els mitjans de comunicació, mitjançant la seva capacitat de difusió, poden influir en la percepció de la ciutadania sobre aspectes ...