Mitjans de comunicació i la percepció d'inseguretat (2008)


Alternative title
Los medios de comunicación y la percepción de seguridad
Document Type
Article
Document version
Published version
Citation
Quesada Pérez, Montserrat. "Mitjans de comunicació i la percepció d’inseguretat". En: Revista Catalana de Seguretat Pública, 2008, Núm. 18, p. 15-27.
Author
Language
Spanish
Catalan
Publication date
2008-04Extension
2 fitxers
Is part of
Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 18
Subject (LEMAC)
Link to the related item
Documents to download
rcsp_18_mitjans_comunicacio.pdf
133.4Kb
rcsp_18_medios_comunicacion.pdf
109.6Kb
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Introducció del monogràfic la percepció de la inseguretat i els mitjans de comunicació (2008)
González Zorrilla, Carlos (Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 18, 2008-04) -
Presentació del monogràfic la percepció de la inseguretat i els mitjans de comunicació (2008)
Saura, Joan (Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 18, 2008-04) -
Jornades la percepció de la inseguretat i els mitjans de comunicació de massa (mass media) (2007)
Saura Laporta, Joan; González Zorrilla, Carlos; Greer, Chris; Juan, Jordi; Marqueta, Rosa; Nadal Farreras, Rafael; Vidal-Folch, Xavier; Quesada Pérez, Montse; Wenger, Wolfgang; Silverman, Eli; Hamon, Patrick; de Gennaro, Andrea; Garriga Reig, Marc; Vallès, Lola; García Arán, Mercedes; Dittmann, Jörg; Guillén Lasierra, Francesc; Jiménez Villarejo, Carlos; Alsius Claveera, Salvador; Sitjà Poch, Xavier; Jorba Castellví, Rafael; Ramoneda Molins, Josep; Castellví del Peral, Manel; Padilla Valera, Lara; Quílez Lázaro, Carles; Sánchez Picanyol, Jordi; Mir Bagó, Josep; Delort Menal, Joan; Rius Baró, Josep Carles; Gondra i Bustinza, Josu; Martí Gómez, José (2007-11)Aquestes jornades tenen com a objectiu analitzar en quina mesura els mitjans de comunicació, mitjançant la seva capacitat de difusió, poden influir en la percepció de la ciutadania sobre aspectes ...