Síntesi de l'avaluació de l'eficàcia dels cursos de sensibilització i reeducació impartits a Catalunya l'any 2017 (2018)
Tipo de documento
Informe
Versión del documento
Versión publicada
Resumen
En aquesta recerca es fa l’anàlisi de l’eficàcia dels cursos de Sensibilització i Reeducació viària impartits a Catalunya l’any 2017 pel Servei Català de Trànsit. L’esmentada recerca s’ha portat a terme per l’equip de recerca en educació i seguretat viàries (ERESv) de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Citación
Equip de recerca en educació i seguretat viàries (ERESv) de la Universitat Autònoma de Barcelona. Síntesi de l'avaluació de l'eficàcia dels cursos de sensibilització i reeducació impartits a Catalunya l'any 2017. Barcelona: Servei Català de Trànsit, 2018. 15 p.
Autor/a
Lengua
Català
Publicado por
Servei Català de Trànsit
Fecha de publicación
2018Extensión
15 p.
Materias (LEMAC)
Educació viària
Seguretat viària
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
L'avaluació de competències professionals per al comandament policial en el marc dels cursos de promoció a l'Escola de Policia de Catalunya (2003)
Vilert i Barnet, Juliana; Hernández Padial, Montserrat; Solé, Àngels; Solé, Àngels (Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 13, 2003-12) -
Inauguració de l'any acadèmic 2017-2018
Institut de Seguretat Pública de Catalunya (2017-10-20)Inici institucional del curs acadèmic 2017-2018. Acte celebrat el 20 d'octubre a l'auditori de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya. Conté: Discurs de benvinguda de la directora Anabel Marcos; ... -
Informe sobre el compliment dels requisits i les obligacions del centre, el seu funcionament i l'activitat academicodocent: curs 2017-2018. Grau en Seguretat
Institut de Seguretat Pública de Catalunya; Universitat de Barcelona; Baqués Quesada, Josep (2019-05-24)Informe anual sobre l’activitat academicodocent