Síntesi de l'avaluació de l'eficàcia dels cursos de sensibilització i reeducació impartits a Catalunya l'any 2017 (2018)
Tipus de document
Informe
Versió del document
Versió publicada
Resum
En aquesta recerca es fa l’anàlisi de l’eficàcia dels cursos de Sensibilització i Reeducació viària impartits a Catalunya l’any 2017 pel Servei Català de Trànsit. L’esmentada recerca s’ha portat a terme per l’equip de recerca en educació i seguretat viàries (ERESv) de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Citació
Equip de recerca en educació i seguretat viàries (ERESv) de la Universitat Autònoma de Barcelona. Síntesi de l'avaluació de l'eficàcia dels cursos de sensibilització i reeducació impartits a Catalunya l'any 2017. Barcelona: Servei Català de Trànsit, 2018. 15 p.
Autor/a
Llengua
Català
Publicat per
Servei Català de Trànsit
Data de publicació
2018Extensió
15 p.
Matèries (LEMAC)
Educació viària
Seguretat viària
Documents per descarregar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
L'avaluació de competències professionals per al comandament policial en el marc dels cursos de promoció a l'Escola de Policia de Catalunya (2003)
Vilert i Barnet, Juliana; Hernández Padial, Montserrat; Solé, Àngels; Solé, Àngels (Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 13, 2003-12) -
Inauguració de l'any acadèmic 2017-2018
Institut de Seguretat Pública de Catalunya (2017-10-20)Inici institucional del curs acadèmic 2017-2018. Acte celebrat el 20 d'octubre a l'auditori de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya. Conté: Discurs de benvinguda de la directora Anabel Marcos; ... -
Informe sobre el compliment dels requisits i les obligacions del centre, el seu funcionament i l'activitat academicodocent: curs 2017-2018. Grau en Seguretat
Institut de Seguretat Pública de Catalunya; Universitat de Barcelona; Baqués Quesada, Josep (2019-05-24)Informe anual sobre l’activitat academicodocent