Police students’ perceptions of professional competences: a comparative study of Catalonia and Sweden (2017)
Tipo de documento
Artículo
Versión del documento
Versión aceptada
Resumen
Aquest estudi forma part del projecte europeu de cooperació, Recruitment, Education, i Career in the Police (RECPOL 2010-2021). L'objectiu general d'aquest estudi és comparar com els estudiants de policia suecs i catalans perceben diferents dimensions competencials en relació amb la seva futura professió, i com les percepcions d'aquestes dimensions competencials canvien des de l'inici fins al final del programa de formació. Les dades empíriques es basen en qüestionaris idèntics que es van distribuir als estudiants de policia de Suècia i Catalunya. Els resultats mostren diferents patrons en com els estudiants de policia catalans i suecs perceben la importància de les diferents competències a l'inici i al final dels seus programes de formació bàsica. Les implicacions d'aquest estudi demostren que es necessita més coneixement sobre el següent pas; és a dir, com els estudiants de policia utilitzen aquestes competències en el seu treball professional.
DOI
10.1080/15614263.2017.1288121
Citación
Vallès, Lola [et.al.]. "Police students’ perceptions of professional competences: a comparative study of Catalonia and Sweden". En: Police Practice and Research, 2017, Vol 18, Issue 5, p. 478-491
Lengua
Inglés
Publicado por
Routledge, Taylor & Francis Group
Fecha de publicación
2017-02-09Extensión
13 p.
Materias (LEMAC)
Documentos relacionados
Altres dades del projecte
Enlace al documento relacionado
Documentos para descargar
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
L'avaluació de competències professionals per al comandament policial en el marc dels cursos de promoció a l'Escola de Policia de Catalunya (2003)
Vilert i Barnet, Juliana; Hernández Padial, Montserrat; Solé, Àngels; Solé, Àngels (Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 13, 2003-12) -
Emotional regulation as a predictive index of performance in the competency-based assessment of firefighter candidates in Catalonia [Pòster] (2022)
Cano, Mireia; Niñerola, Jordi; Roca, Anna; Figueras Masip, Anna (2022)En aquesta conferència, els autors han elaborat un pòster sobre la regulació emocional en la formació dels aspirants a bombers. El Cognitive Emotion Regulation Questionnaire (CERQ) és un instrument que ... -
Burnout symptoms can be predicted by personality traits psychopathology in a sample of Catalan police officers [Pòster] (2015)
Niñerola, Jordi; Figueras Masip, Anna; Higueras, Eva; Melero, Anna; Solé, Àngels; Gutiérrez, Anna; Gallardo-Pujol, David; Soldevilla, Joan Miquel (2015)En aquest pòster els autors expliquen que l'avaluació psicològica implica l'administració d'una o més proves psicològiques vàlides per valorar la idoneïtat d'una persona per a una tasca o situació. ...