Emotional regulation as a predictive index of performance in the competency-based assessment of firefighter candidates in Catalonia [Pòster] (2022)
Altres títols
Regulació emocional com a índex predictiu del rendiment en l'avaluació per competències dels aspirants a bomber a Catalunya
Tipus de document
Objecte de conferència
Versió del document
Versió publicada
Resum
En aquesta conferència, els autors han elaborat un pòster sobre la regulació emocional en la formació dels aspirants a bombers. El Cognitive Emotion Regulation Questionnaire (CERQ) és un instrument que serveix per a l'avaluació psicomètrica de les emocions. Aquest document es va presentar a les 11 s Jornadas de la Asociación Iberoamericana para la Investigación de las Diferencias Individuales (AIIDI) celebrada els dies 22 i 23 de setembre de 2022 a Màlaga.
Citació
Cano, Mireia; Niñerola, Jordi; Roca, Anna; Figueras Massip, Anna. "Emotional regulation as a predictive index of performance in the competency-based assessment of firefighter candidates in Catalonia". En: Jornadas de la Asociación Iberoamericana para la Investigación de las Diferencias Individuales, 2022, 1 p.
Llengua
Anglès
Publicat per
Institut de Seguretat Publica de Catalunya
Data de publicació
2022Extensió
1 p.
Matèries (LEMAC)
Documents relacionats
Altres dades de l'estudi
Enllaç al document relacionat
Documents per descarregar
Pòster emotional regulation.pdf
1.535Mb
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Emotional stability and security: Validation of the Cognitive Emotional Regulation Questionnaire (CERQ) in a sample of police and firefighter cadets [Pòster] (2023)
Cano, Mireia; Niñerola, Jordi; Sancho, Laia; Roca, Anna; Figueras Masip, Anna; Martinez, Inés; Torrellas, Mònica; Gutiérrez Conde, M. Carmen (2023-11)En aquesta conferència, els autors han elaborat un pòster sobre la validació del Qüestionari de Regulació Emocional Cognitiva (CERQ) en una mostra d'aspirants a policies i bombers. Aquest pòster es va ... -
Influencia de los cursos de formación básica de los cuerpos de seguridad y emergencias de Cataluña en la regulación emocional de sus aspirantes [Pòster] (2023)
Cano, Mireia; Niñerola, Jordi; Figueras Masip, Anna; Torrellas, Mònica; Gutiérrez Conde, M. Carmen (2023)En aquesta conferència, els autors han elaborat un pòster sobre l'anàlisi de l’estructura factorial del Cognitive Emotional Regulation Questionnaire (CERQ) en les competències professionals dels cossos ... -
Exploratory Factor Analysis and psychometric properties of CERQ in a police candidates sample [Pòster] (2023)
Cano, Mireia; Niñerola, Jordi; Sancho, Laia; Figueras Masip, Anna; Martinez, Inés (2023)En aquesta conferència, els autors han elaborat un pòster sobre l'estructura factorial del Qüestionari de Regulació Cognitiva de l'Emoció (CERQ) mitjançant l'anàlisi de factors exploratoris (EFA) en ...