Introducció del monogràfic l'avaluació de les condicions psicològiques per a l'ús d'armes de foc (2004)


Otros títulos
Introducción del monográfico la evaluación de las condiciones psicológicas para el uso de armas de fuego
Tipo de documento
Artículo
Versión del documento
Versión publicada
Citación recomendada
Solé i Sanosa, M. Àngels. "Introducció del monogràfic l'avaluació de les condicions psicològiques per a l'ús d'armes de foc". En: Revista Catalana de Seguretat Pública, 2004, Núm. 14, p. 9-10.
Lengua
Castellano
Catalán
Fecha de publicación
2004-07Extensión
2 fitxers
Publicado en
Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 14
Materias (LEMAC)
Enlace al documento relacionado
Documentos para descargar
53.07Kb
35.63Kb
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título y Materia.
-
Notes sobre el marc legal de l'avaluació de les condicions psicològiques per a l'ús de les armes de foc en l'àmbit civil i policial (2004)
Gordi Aguilar, Marta (Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 14, 2004-07) -
Deontologia de la peritació psicològica : el cas de l'avaluació per a l'ús d'armes de foc (2004)
Jarne Esparcia, Adolfo (Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 14, 2004-07) -
Seminari l'avaluació de les condicions psicològiques per a l'ús de les armes de foc (2003)
Adreu Bertran, Lluís; Jerez Antequera, Juan Carlos; Gordi Aguilar, Marta; Serra Jubal, Joan; Jiménez Arrebola, Lluís; Font Cercós, Josep; Montserrat Lasierra, Olga; Vilert i Barnet, Juliana; Jofré Parera, Dolors; Tortosa Gil, Francisco; Navarro Montes, Jordi; Thomas i Andreu, Gerard; Bajet i Royo, Jordi; Manzano Sousa, Manuel; Del Barrio Romero, Francisco (2003-09-29)Seminari sobre l'avaluació de les condicions psicològiques per a l'ús de l'arma de foc en els àmbits policial i civil, celebrat els dies 29 i 30 de setembre. Conté: Taula rodona 1: Reflexions sobre el ...






