Resultats d'un estudi exploratori sobre la violència escolar a Catalunya (2000)
Altres títols
Resultados de un estudio exploratorio sobre la información relativa a la violencia escolar en Cataluña
Tipus de document
Article
Versió del document
Versió publicada
Citació
Rodríguez Basanta, Anabel. "Resultats d’un estudi exploratori sobre la violència escolar a Catalunya". En: Revista Catalana de Seguretat Pública, 2000, Núm. 6-7, p. 297-307.
Autor/a
Llengua
Castellano
Català
Data de publicació
2000Extensió
2 fitxers
Publicat a
Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 6-7
Matèries (LEMAC)
Violència juvenil (Catalunya)
Violència escolar (Catalunya)
Enllaç al document relacionat
Documents per descarregar
71.98Kb
rcsp_6_7_resultados_estudio.pdf
1.553Mb
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol i Matèria.
-
Una aproximació metodològica a l'estudi de la violència escolar (2000)
Cuaresma Morales, David; García Gutiérrez, Enrique (Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 6-7, 2000) -
La violència escolar i la seguretat dels escolars. Notes per a la presentació de tres investigacions (2000)
Domínguez Figueirido, José Luis (Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 6-7, 2000) -
Projecte DAPHNE II: resum de resultats. La violència entre joves en espais d'oci nocturn: un estudi comparatiu europeu (2007)
Escola de Policia de Catalunya; Grup d'Investigació en Criminologia i Sociologia de la Universitat de Gant (Bèlgica); Centre d'Investigacions Sociològiques sobre el Dret i les Institucions Penals del Centre Nacional de Recerca Científica (CESDIP-CNRS, França); Servei de Promoció i Desenvolupament de la Política de Seguretat i de la Policia Local de la Regió Emília-Romanya (Itàlia); Escola de Criminologia de la Universitat de Porto (Portugal) (2007)Aquest projecte de recerca d'abast europeu va ser impulsat i coordinat per l'Escola de Policia de Catalunya, amb el suport de la Comissió Europea en el marc del Programa Daphne II, i dirigit científicament ...