Guia de protecció civil. Pautes d'actuació per als centres educatius davant episodis de risc o emergència (2025)
Document Type
Working document
Document version
Published version
Resum
L’objectiu d’aquesta guia és proporcionar pautes d’actuació, abans i durant l’emergència als centres educatius per tal de prevenir el risc proporcionant consells d’autoprotecció i així augmentar la resiliència al centre educatiu.Recommended citation
Protecció Civil. Guia de protecció civil. Pautes d'actuació per als centres educatius davant episodis de risc o emergència. Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2025. 24 p.
Author
Language
Catalan
Publisher
Generalitat de Catalunya
Publication date
2025-10-24Extension
24 p.
Subject (LEMAC)
Documents to download
Guia riscos centres escolars.pdf
7.134Mb
This item appears in the following Collection(s)
- Material de difusió [171]
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Guia d’actuació per a la població en cas de sisme. 20 preguntes i 20 respostes (2011)
Protecció Civil (2011)Aquesta guia us ajudarà a fer un petit repàs sobre els sismes i tot allò que representen. A més s’inclouen els consells d’autoprotecció que han de servir de base ja que és evident que ens podem trobar ... -
Segurs davant el risc químic en els centres educatius (2018)
Direcció General de Protecció Civil (2018)El Plaseqcat preveu què cal fer si es produeix algun tipus d’accident químic en els establiments industrials on hi ha substàncies químiques que poden ser perilloses i que s’utilitzen, per exemple, per ... -
Pla d’actuació del PROCICAT per emergències per episodis de contaminació a l’Ebre aigües avall de l’embassament de Flix (2013)
Direcció General de Protecció Civil (2013)El Pla d’actuació del PROCICAT per emergències per episodis de contaminació a l’Ebre aigües avall de l’embassament de Flix defineix les actuacions que han de dur a terme els diferents organismes per ...





