Mostrar el registro sencillo del ítem
Avaluació de l'impacte dels controls automàtics de velocitat (2025)
| dc.contributor | Servei Català de Trànsit | |
| dc.contributor.author | Institut d'Avaluació de Polítiques Públiques (Ivàlua) | |
| dc.contributor.author | Juanmartí, Arnau | |
| dc.contributor.author | Bosch, Marc | |
| dc.contributor.author | Ferrer, Cristina | |
| dc.coverage.spatial | Catalunya | ca |
| dc.date.accessioned | 2025-10-23T10:34:54Z | |
| dc.date.available | 2025-10-23T10:34:54Z | |
| dc.date.issued | 2025-05 | |
| dc.identifier.citation | Juanmartí, Arnau; Bosch, Marc; Ferrer, Cristina; Ivàlua. Avaluació de l’impacte dels controls automàtics de velocitat. Barcelona: Ivàlua, 2025. 77 p. | ca |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14007/5303 | |
| dc.description.abstract | L’informe revela que els radars de velocitat de punt fixos són molt efectius en la reducció de l'accidentalitat a les carreteres catalanes i conclou que aquests dispositius han evitat un total de 1.610 accidents amb persones ferides, 372 accidents dels quals amb víctimes greus o mortals, des del 2002 fins al 2023 a Catalunya. Juntament amb l'informe s'adjunta el vídeo i la nota de premsa de la presentació. | ca |
| dc.format.extent | 77 p. | ca |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Ivàlua | ca |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
| dc.subject.other | Trànsit | ca |
| dc.subject.other | Nota de premsa | ca |
| dc.title | Avaluació de l'impacte dels controls automàtics de velocitat (2025) | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/report | ca |
| dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.embargo.terms | cap | ca |
| dc.description.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | ca |
| dc.subject.lemac | Seguretat viària (Catalunya) | ca |
| dc.subject.lemac | Radar en seguretat viària | ca |







