Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorDepartament d'Interiorca
dc.coverage.spatialGran Bretanyaca
dc.date.accessioned2025-05-23T08:38:10Z
dc.date.available2025-05-23T08:38:10Z
dc.date.issued2019-04-15
dc.identifier.citationDepartament d'Interior. Com sabem quants nens formen part de bandes juvenils a Anglaterra? En: Notes de Seguretat (Blog) <https://notesdeseguretat.blog.gencat.cat>. Barcelona: Departament d'Interior, 2019. 2 p.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14007/3706
dc.description.abstractNota informativa sobre com s’elabora el recompte de nens que formen part de bandes juvenils a Anglaterra.ca
dc.format.extent2 p.ca
dc.language.isocatca
dc.language.isospaca
dc.language.isoengca
dc.language.isofraca
dc.publisherDepartament d'Interiorca
dc.relation.ispartofPublicat dins el Blog Notes de seguretat https://notesdeseguretat.blog.gencat.cat/ca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherNotes de seguretat
dc.titleCom sabem quants nens formen part de bandes juvenils a Anglaterra? (2019)ca
dc.title.alternative¿Cómo sabemos cuántos niños forman parte de bandas juveniles en Inglaterra?ca
dc.title.alternativeHow do we know how many children are part of gangs in England?ca
dc.title.alternativeComment recenser les enfants qui font partie de bandes urbaines en Angleterre?ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/contributionToPeriodicalca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.subject.lemacBandes
dc.subject.lemacEstadística criminal


Fitxers en aquest element

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/