Now showing items 161-180 of 841
-
Informe sobre el compliment dels requisits i les obligacions del centre, el seu funcionament i l'activitat academicodocent: curs 2022-2023. Grau en Seguretat
(2024)Informe anual sobre l’activitat academicodocent -
Què cal fer si he estat víctima d’un ciberdelicte? (2023)
(2023-02-02)Formació oberta adreçada a la ciutadania sobre autoprotecció digital. Aquest contingut explica el procediment que s'ha de seguir quan un ciutadà és víctima d'un ciberdelicte. Aquesta píndola forma part ... -
Eines de control parental per a protegir menors (2023)
(2023-02-02)Formació oberta adreçada a la ciutadania sobre autoprotecció digital. Aquest contingut explica com es fa el control parental a dispositius Android i Apple. Aquesta píndola forma part del cicle temàtic ... -
Riscos i amenaces que afecten els joves (2023)
(2023-02-02)Formació oberta adreçada a la ciutadania sobre autoprotecció digital. Aquest contingut explica el tipus de riscos i amenaces que els joves troben a les xarxes socials. Aquesta píndola forma part del ... -
Com puc millorar la privacitat a les xarxes socials? (2023)
(2023-02-02)Formació oberta adreçada a la ciutadania sobre autoprotecció digital. Aquest contingut explica com millorar la privacitat a les xarxes socials. Aquesta píndola forma part del cicle temàtic "Seguretat i ... -
Protegir comptes i xarxes socials amb doble autenticació (2023)
(2023-02-02)Formació oberta adreçada a la ciutadania sobre autoprotecció digital. Aquest contingut explica com augmentar la seguretat dels comptes activant l’autenticació de doble factor al compte de Google i a ... -
M’afecta alguna filtració de dades? (2023)
(2023-02-02)Formació oberta adreçada a la ciutadania sobre autoprotecció digital. Aquest contingut explica com comprovar si les dades personals han estat compromeses per filtracions de dades. Aquesta píndola forma ... -
Com puc rebre alertes quan es publiquen dades meves a internet? (2023)
(2023-02-02)Formació oberta adreçada a la ciutadania sobre autoprotecció digital. Aquest contingut explica com activar les alertes de Google. Aquesta píndola forma part del cicle temàtic "Seguretat i societat ... -
Quins són els ciberdelictes més comuns? (2023)
(2023-02-02)Formació oberta adreçada a la ciutadania sobre autoprotecció digital. Aquest contingut fa repàs dels ciberdelictes més comuns i per a evitar ser-ne víctima. Aquesta píndola forma part del cicle temàtic ... -
Per què és important protegir-me a la xarxa? (2023)
(2023-02-02)Formació oberta adreçada a la ciutadania sobre autoprotecció digital. Aquesta píndola forma part del cicle temàtic "Seguretat i societat digital" del curs acadèmic 2022-2023. -
Jornada inserció laboral: Grau en Seguretat (2024)
(2024-04-26)L'objectiu de la jornada és informar els estudiants del grau en Seguretat de les sortides professionals dels estudis. -
Amagar-se o fugir? Disseny d'una solució eclèctica per a gestionar el risc (2014)
(Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 27, 2014-03) -
Un exemple d'anàlisi quantitativa del risc en el transport de mercaderies perilloses a les carreteres catalanes (2014)
(Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 27, 2014-03) -
Dues contribucions sobre dona i policia. La feina de la dona policia (2014)
(Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 27, 2014-03) -
Dues contribucions sobre dona i policia. Repercussió del gènere sobre el desenvolupament professional a la policia (2014)
(Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 27, 2014-03) -
Xarxa i ètica. Reflexions per a un ús eticocívic de les xarxes socials (2014)
(Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 27, 2014-03) -
L'espai públic en una societat democràtica (2014)
(Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 27, 2014-03) -
Consideracions conceptuals sobre el tràfic i l'explotació de persones (2014)
(Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 27, 2014-03) -
La contaminació del concepte "llop solitari" (2014)
(Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 27, 2014-03) -
Sistema de Garantia Interna de la Qualitat (2023)
(2023-09)Aquest document té com a objectiu establir el procediment que permeti definir, aprovar i revisar la política i els objectius de qualitat del centre.