Elements reductors de velocitat en l'àmbit urbà (2014)
Document Type
Monograph
Document version
Published version
Abstract
L’elaboració d’aquest dossier respon a la voluntat d’entitats públiques i privades de contribuir al potencial de millora que encara hi ha sobretot en l’entorn urbà, tenint en compte una tendència de descens de la sinistralitat molt important en els últims anys, però que ha estat menys acusada que en l’entorn interurbà. L’ús cada cop més intensiu d’aquest espai urbà, amb més protagonistes de la mobilitat i amb més col·lectius vulnerables, mereix una especial atenció i mesures gairebé de cirurgia urbana.
Citation
Servei Català de Trànsit. Elements reductors de velocitat en l'àmbit urbà. Barcelona: Servei Català de Trànsit, 2014. 27 p. DL B 4962-2014
Author
Language
Català
Publisher
Servei Català de Trànsit
Publication date
2014Extension
27 p.
Collection
Dossier tècnic de seguretat viària; 26
Subject (LEMAC)
Seguretat viària
Automòbils--Velocitat
Motocicletes--Velocitat
Keywords
Mobilitat segura
Documents to download
1.652Mb
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Elements reductors de velocitat en l'àmbit urbà (2009)
Servei Català de Trànsit (2009)Des de fa anys el Servei Català de Trànsit ha apostat per la moderació del trànsit com un dels principals cavalls de batalla per reduir l’accidentalitat en l’àmbit urbà. És per això que, d’ençà dels ... -
Elements reductors de velocitat (2002)
Servei Català de Trànsit (2002)A Catalunya, cada any es produeixen uns 24.000 accidents amb víctimes, dels quals cal destacar que tres quartes parts es produeixen en zona urbana, i que gairebé el 20% de les persones implicades són ... -
Moderació de la circulació a l'àmbit urbà (1991)
Gerència de Seguretat Vial (1991)La finalitat d'aquest dossier és mostrar-vos que no hi ha receptes prèviament elaborades i que, a causa de la forta correlació entre paràmetres de diferent natura (transport, urbanisme, sociologia), els ...