El Servei Català de Trànsit estrena el primer tràmit de la Generalitat en llenguatge planer (2022)
Author
Servei Català de Trànsit
Publication date
2022-12-21Alternative title
El Servicio Catalán de Tráfico estrena el primer trámite de la Generalitat en lenguaje sencillo (2022)
Abstract
El llenguatge planer, una filosofia comunicativa per garantir els drets del ciutadà. Posar el llenguatge planer al centre de la comunicació de l’Administració pública és un canvi a favor del ciutadà que ajuda a garantir-li l’exercici dels seus drets i a proporcionar-li un servei públic de qualitat. La Direcció General de Serveis Digitals i Experiència Ciutadana ha publicat fa poc la Nova guia per aprendre a comunicar en llenguatge planer per estendre aquesta pràctica a totes les informacions de la Generalitat, des d’una notícia a un tràmit, una notificació o un acte administratiu. L’objectiu final és que la comunicació sigui directa i fàcil d’entendre i afavorir un model de relació amb la ciutadania basat en la confiança i la seguretat que dona comprendre la informació.
Document Type
Contribution to the press
Document version
Published version
Language
Spanish
Catalan
Keywords
Comunicació en l'administració
Sancions administratives
Circulació--Dret i legislació (Catalunya)
Extension
3 p.
Publisher
Servei Català de Trànsit
Is part of
Publicat dins el blog https://infotransit.blog.gencat.cat
Citation
Servei Català de Trànsit. El Servei Català de Trànsit estrena el primer tràmit de la Generalitat en llenguatge planer (2022). En: Infotrànsit (Blog) <https://infotransit.blog.gencat.cat>. Barcelona: Servei Català de Trànsit, 2022. 3 p. Servei Català de Trànsit. El Servicio Catalán de Tráfico estrena el primer trámite de la Generalitat en lenguaje sencillo. En: Infotrànsit (Blog) <https://infotransit.blog.gencat.cat>. Barcelona: Servei Català de Trànsit, 2022. 3 p.
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/