Show simple item record

dc.contributor.authorDepartament d'Interior
dc.contributor.authorDepartament d'Ensenyament
dc.date.accessioned2024-07-03T10:13:47Z
dc.date.available2024-07-03T10:13:47Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.citationDepartament d'Interior; Departament d'Ensenyament. Joventut i seguretat a Catalunya. Enquesta als joves escolaritzats de 12 a 18 anys. Curs 2000-2001. Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2002. 220 p.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14007/2505
dc.description.abstractEls mateixos estudis que ara presentem han tingut un enfocament interdepartamental, ja que alguns dels comportaments analitzats desborden el marc escolar i poden afectar altres espais, altres àmbits, com ara la seguretat viària o la convivència en determinats locals de lleure. En definitiva, presentem un treball conjunt inscrit en les polítiques de la Generalitat destinades a reduir els nivells de victimització que puguin enregistrarse, a prevenir les infraccions i, sobretot, a protegir i formar el conjunt d'adolescents que constitueixen, sense cap dubte, el recurs més valuós de qualsevol societat.ca
dc.format.extent220 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherGeneralitat de Catalunyaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleJoventut i seguretat a Catalunya. Enquesta als joves escolaritzats de 12 a 18 anys. Curs 2000-2001ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/workingPaperca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.subject.lemacConvivència escolar (Catalunya)
dc.subject.lemacEnquestes socials (Catalunya)
dc.subject.lemacSeguretat (Catalunya)


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/