Nuevas tecnologías del entretenimiento como método formativo en el ámbito del terrorismo (2023)
Document Type
Project / Final year job or degree
Document version
Published version
Abstract
Aquest document analitza com els videojocs i la gamificació es poden convertir en una eina essencial per a la formació de terroristes, sobretot els que operen de forma individual.
Note
Pla d'estudis: Grau en Seguretat [G1083]
Citation
Cantalejo Gámez, Adrián.Nuevas tecnologías del entretenimiento como método formativo en el ámbito del terrorismo . 2023. [Tesi no editada, Universitat de Barcelona. Treball de final de grau]. 83 p.
Author
Language
Castellano
Publisher
Institut de Seguretat Pública de Catalunya
Publication date
2023-06Extension
83 p.
Subject (LEMAC)
Terrorisme
Jocs de guerra per ordinador
Jocs de simulació
Videojocs
Terroristes--Efecte de les innovacions tecnològiques
Terroristes--Formació
Ludificació
Documents to download
This item appears in the following Collection(s)
Rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Digitalització i reptes per a la democràcia (2023)
Institut de Seguretat Pública de Catalunya (2023-07)Aquesta entrevista és una reflexió de Josep M. Ganyet i Cirera, expert en la nova realitat del món digital, enginyer informàtic. Conté: 00:00 Introducció -- 02:36 De quina manera afecta la democràcia a ... -
Breu resum i comentari de la Llei orgànica 4/1997, de 4 d'agost per la qual es regula la utilització de videocàmeres per les forces i els cossos de seguretat en llocs públics (1997)
(Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 1, 1997-10) -
Desigualdad y terrorismo en occidente: un análisis en España y Reino Unido en el periodo 2010-2017 (2018)
Cófreces Jaureguizar, Daniel (2018)Aquest document analitza el nivell de desigualtat social dels autors d'atemptats terroristes consumats a Espanya i al Regne Unit en els períodes compresos entre el 2010-2017. S'analitzaran alguns estudis ...