Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorCano, Mireia
dc.contributor.authorNiñerola, Jordi
dc.contributor.authorSancho, Laia
dc.contributor.authorFigueras Masip, Anna
dc.contributor.authorMartinez, Inés
dc.date.accessioned2024-04-15T11:48:11Z
dc.date.available2024-04-15T11:48:11Z
dc.date.created2023
dc.date.issued2023-06
dc.identifier.citationCano, Mireia [et.al]. "La regulación emocional como índice de predicción del rendimiento en la evaluación por competencias en aspirantes a policía en Cataluña" En: Actas del XI Congreso Internacional de Psicología y Educación. Madrid: Dykinson, 2023. p. 2052-2064.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14007/1616
dc.description.abstractEn aquesta conferència els autors expliquen l'estudi que es va dur a terme l'any 2022 en el Curs de Formació Bàsica per a Policies. Aquest estudi va convidar a tots els alumnes a participar de forma anònima. L'instrument que es va fer servir per l'estudi va ser el Qüestionari de Regulació Emocional Cognitiva (CERQ). L'objectiu de l'estudi era veure com els alumnes afronten l'ansietat i l'estrés durant las diferents fases el curs. Aquesta conferència es va presentar al Congreso Internacional de Psicología y Educación (11è: 2023: València)spa
dc.format.extent16 p.
dc.format.extent16 p.
dc.language.isospa
dc.publisherDykinson
dc.rights© de l'edició: Dykinson; dels textos: els autors
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.titleLa regulación emocional como índice de predicción del rendimiento en la evaluación por competencias en aspirantes a policía en Cataluña (2022)
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPart
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscap
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.lemacPolicia (Catalunya)--Avaluació
dc.subject.lemacFormació policial (Catalunya)
dc.subject.lemacCompetències professionals (Catalunya)
dc.subject.lemacFormació policial (Catalunya)--Aspectes psicològics


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem