BeSeCu-S – a self-report instrument for emergency survivors (2014)
Document Type
Article
Document version
Accepted version
Resum
Aquest article parla del projecte europeu BESECU, que estudia com reaccionen les persones en situacions d'emergència. Es va crear un qüestionari, el BeSeCu-S, per entendre què fan les persones i com se senten abans, durant i després d'una evacuació. L’estudi recull dades sobre coneixement, temps de reacció, lesions i estrès després de l’emergència. Els resultats ajuden a comparar com responen les persones segons el tipus d’emergència i el país.Recommended citation
Vallès, Lola [et.al.]. "BeSeCu-S – a self-report instrument for emergency survivors". En: Journal of Risk Research, 2014, Vol 17, Issue 5, p. 601-620.
Author
Language
English
Publisher
Taylor & Francis
Publication date
2014Extension
20 p.
Subject (LEMAC)
Related items
Unió Europea. BESECU
Link to the related item
Documents to download
1.192Mb
This item appears in the following Collection(s)
Rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
El comportament humà en situacions de crisi: resultats del projecte de recerca europeu BESECU (2013)
Vallès, Lola; Gandia, Conxita; Cervera, Carles (2013)Aquest llibre mostra els resultats de la investigació sobre el comportament humà en situacions d'emergència. Es presenten els resultats de la investigació que s'ha dut a terme al llarg de tres anys i ... -
Perceived self-efficacy during an emergency situation reduces posttraumatic stress symptoms (2013)
Vallès, Lola; Pérez Testor, Carles; Hilterman, Ed; Pietrantoni, Luca; Roiha, Malin; Saccinto, Elisa (2013)Article sobre els símptomes d'estrès posttraumàtic en persones d'Itàlia i Espanya que han viscut situacions d'emergència. -
Influencia de los cursos de formación básica de los cuerpos de seguridad y emergencias de Cataluña en la regulación emocional de sus aspirantes [Pòster] (2023)
Niñerola, Jordi; Figueras Masip, Anna; Torrellas, Mònica; Gutiérrez Conde, M. Carmen; Cano Gallent, Mireia (2023)Pòster sobre el Cognitive Emotional Regulation Questionnaire (CERQ) en les competències professionals dels cossos de seguretat i emergències. Aquest document es va presentar al V Congreso Internacional ...




