The TARGET Project: Using VR and AR to improve police training (2018)
Document Type
Article
Document version
Accepted version
Abstract
Aquest article proporciona un resum del projecte de recerca TARGET: Training Augmented Reality Generalised Environment Toolkit, finançat pel programa Horitzó 2020. El projecte aborda la necessitat de solucions innovadores de joc seriós per a la policia i altres agents de seguretat per entrenar en esdeveniments de baixa probabilitat/alt impacte. L'objectiu del projecte és oferir una plataforma europea de joc seriós que combina realitat mixta, virtual i augmentada i contingut per a la formació, i també incorpora metodologia per avaluar les habilitats i competències dels aprenents. A més, l'article proporciona una descripció dels components tecnològics i dels sis escenaris de contingut formatiu que TARGET ha desenvolupat fins ara.
Citation
Vallès, Lola; Moriana, Alicia; Garcia, Rotger. "The TARGET Project: Using VR and AR to improve police training". En: European Law Enforcement Research Bulletin, 2018, (4 SCE), p. 177-186.
Language
English
Publication date
2018-10Extension
10 p.
Subject (LEMAC)
Related items
Altres dades del projecte
Link to the related item
Documents to download
906.2Kb
This item appears in the following Collection(s)
Rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title and Subject.
-
Noves tecnologies, videovigilància, dret a la protecció de dades i fitxers policials (2006)
Villaverde Menéndez, Ignacio (Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 17, 2006-12) -
Les noves tecnologies de seguretat i la societat de control (2002)
Froment, Jean-Charles (Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 10, 2002-06) -
Noves formes de conflicte: la revolució tecnològica i la transformació de les polítiques públiques (2000)
Ponsaers, Paul (Revista Catalana de Seguretat Pública, Núm. 6-7, 2000)